U zakázek typu „akce na klíč“ patří mezi naše standardní služby:
- návrh a konzultace scénáře
- příprava rozpočtu
- zajištění místa konání
- zajištění interpretů
- zajištění cateringu
- zajištění technického zázemí (osvětlení, ozvučení, pódia, stany, hygienické zázemí, potřebný mobiliář a další)
- zajištění proškolených hostesek, promotérů a ostatního personálního pokrytí nutného pro bezproblémový průběh realizované akce
- zajištění bezpečnostních prvků (zdravotní dozor, ostraha, požární ochrana)
- administrativní úkony (nahlášení příslušným úřadům, autorské poplatky, povolení)
-
osobní dohled při průběhu akce – okamžité řešení situací na místě
-
technický dohled – reakce na nenadálé okolnosti (počasí, výpadek elektřiny, organizace dopravy aj.)
-
u všech zajišťovaných akcí dbáme na maximální bezpečnost instalovaných prvků a pojištění